søndag, mars 26, 2006


Stiligt? litt ijallefall..:D

Som kanskje noen vet, så er jeg en av de som ødelegger håndballkamper, nemlig håndballdommer. Den mest utakknemlige jobben en kan ha til tider. (overdriver kanskje en smule.. ;P) I dag skjedde det noe ganske sjeldent.(håper det skjer oftere altså :P) Jeg ble plutselig "medspiller" til Tastavarden J15:D Tastavarden spillte mot Ak 28 fra Arendal i Gjesdalhallen.

Det som skjedde var nemlig at en tastavarden spiller rushet fremover (med meg på slep selvfølgelig)..i det jeg springer på siden for å se at alt går som det skal :P.. så blir spilleren stoppet i sin ferd videre av en Ak 28 spiller. Det er bare vi tre og keeperen som er helt framme med målet.. og 1,23 s etterpå, ser jeg bare at ballen er på vei mot meg!!!! Mot meg ja!!I et halvt hundredel av et sekund, tenker jeg at jeg skal ta i mot ballen, i det neste smetter jeg vekk og ballen går ut til kast. Litt pinglete kanskje, tar selvkritikk for det.:P Etter det ble det stor jubel på tribunen ja, selv om en nokså flau tastavarden spiller kanskje burde sjekke fargesynet.

Jaja..takker for tilliten tastavarden! :-p


Ps! Var en utrolig bra kamp av begge lag, og stillingen ble til slutt 18-18.

6 Kommentarer:

Klokken 9:31 p.m. , Blogger anjaaen=) sa ...

du burde jo tatt an i mod åsså sett om du konne fått dg et mål då:p

 
Klokken 11:24 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

hehe..du meine d ja..:p..nei konne jo d...menne gadd liksom ikkje hjelpa tastavarden..se på de då!
;P

 
Klokken 11:58 p.m. , Blogger Thomas sa ...

Du er en dømmesyk mann du!! =)

Neida :)
Døm videre, med god samvittighet!!

 
Klokken 4:59 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

hehe...jess! =)

 
Klokken 12:57 a.m. , Blogger Karen sa ...

E du håndballdommer? Jasså, enda ein ting eg isje visste om deg!

 
Klokken 3:58 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

eg e litt sånn forskjellig ja =P

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden