lørdag, april 08, 2006

Pynting av livet?

Hmm..det begynner egentlig å bli ganske sent på kvisten nå..:P..Kjenner at senga skriker etter meg,..elle det er vel egentlig mest motsatt... Her jeg sitter er det utrolig varmt fordi en eller annen klums av et familiemedlem har klart og stilt temperaturen på 30 istedenfor 20. Jaja..skal ikke klage.. Jeg fryser ijallefall ikke! :D..

Før jeg roter meg helt bort vil jeg bare fortelle om noe jeg plutslig så på Thomas sin blogg nå nettopp og som fikk meg til å tenke over det en del. Overskriften eller omtalen til Thomas sin fantastiske blogg står det =) .... ”....Her kan man pynte på livet, eller rett å slett være Ærlig”... Glimrende setning syns jeg, det skal du ha Thomas! Personlig så kan jeg kanskje være en liten pynter av og til, at jeg bare får med/viser de postive sidene av livet slik at det ser ut som alt hele tiden er perfekt. Men slik er ikke livet, livet er fullt med postive og negavtive opplevelser. Så derfor syns jeg det var genialt å skrive det slik som det. For det er utrolig viktig å være ærlig overfor dine venner foreks. En skal ikke bare stenge det som er trist, vanskelig og til tider irriterende inne, å late som alt er perfekt..

Jaja..da tar i hvertfall jeg kvelden.
God natt =)

2 Kommentarer:

Klokken 12:37 a.m. , Blogger Thomas sa ...

Det er lett å pynte på livet, og vanskelig å være ærlig. Slik er det. Men det er lite som er så fint som det som er skikkelig ærlig =)

 
Klokken 3:57 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Det har du helt rett i! ;)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden