søndag, april 09, 2006

Det perfekte kastet

...Stedet var selvfølgelig mega, dagen var ikke så like selvfølgelig lørdag. Men uansett så var jeg å jobbde i frukta sammen med Alexander fra Figgen. Det oppbyggde seg til etterhvert til en liten konflikt ute på lageret. Figgissen angrep først med en liten overraskelsebombe iform av en kork, etter det tok jeg det jeg hadde for hånden. Nemlig en litt slitt drue! ...Jeg stilte siktet inn å fyrte drua med et enkelt, hardt og "sikkert" kast, rett inn i en bruskassen som "innvandreren fra figgen" hadde som skjold foran hodet. I det druen traff overflaten på kassen, ble den rett å slett filtrert :D..Rett i annsiktet på Aleksander, største delen av druen havnet i nakken. Ha! Digg!! :D Tipper at det var to som lo ganske godt da ja!! Mer skulle ikke til for å gjøre dagen, ja faktisk stilig! Små gleder kan bli til store gleder!? :P

;-)

2 Kommentarer:

Klokken 10:37 a.m. , Blogger Catti sa ...

festlig!
bra sia, KONGE navn, og kul design!
Lagt designen sjøl?

 
Klokken 1:04 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

hehe..takk takk =) e ikkje så vannvittig pro i det så har me data...så eg fekk hjelp av en kompis! Bjørn Arild hette ann forresten ;)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden