mandag, august 06, 2007

Nå ryker Sirdalskrøllene


Jeg i broremann sin uniform, 2004
I dag kl. 22.50 reiser jeg til HMKG (Hans Majestet Kongens Garde) i Oslo fra Sandnes Stasjon med nattoget. Det blir et helt annerledes og spennende år.

Det blir utrolig vemodig og trist og reise fra alle dere som jeg setter så stor pris på, både kjæreste og venner.

Viss jeg ikke har fått sagt skikkelig adjø til akkurat deg, så får du ta dette som en siste hilsen før jeg reiser.

Men hallo, jeg kommer hjem igjen om ikke så altfor lenge, så da treffes vi igjen vel?

Setter utrolig pris på dere
!! Kos dere masse på ARENA!!

Viss tennene ikke blir akseptert av kongen, kan det være dere ser meg igjen fortere enn dere aner..
Men det er ikke det som er planen vertfall.

Lykke til med et nytt skoleår, friår, siviltjeneste eller hva dere måtte finne på!
Sannsynligvis kommer det noen oppdateringer etterhvert!

Snakkes!
Fra Kommende gardist
Hans Kristian

9 Kommentarer:

Klokken 8:00 p.m. , Blogger Thomas sa ...

Du kan ikkje stå og smila sånn i uniformen!!
Men.. God tur! :-)
Me komme til å savna deg her hjemma! Gi beskjed når du tar turen hjem.

 
Klokken 12:39 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Hei Gaggis!
Go tur, men kom fort heim:D
Savne deg allerede!
Send ett bilde der når du he klypt deg :P
Veldig glad i deg!
Diggi

 
Klokken 6:09 p.m. , Blogger rfvew sa ...

Ser du har blett nazist i det sista

 
Klokken 2:44 p.m. , Blogger Live sa ...

Hansi, du må gleda deg t slutten av året, for då bler det GARDEBALL:D Lykke t!

 
Klokken 4:58 p.m. , Blogger Camilla sa ...

Go tur Hansi.
Ha ett flott år. Du e kul!
Gud velsigne deg!

 
Klokken 9:16 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

hei camilla!
klar for menighetscupen i år eller??? Blir dønn bra ass :) Regner med at Menzen Wreck stiller?? Det er jo fella meg 30 års jubbis i år!!! Blir helt konge;)

Kommer visst en sinnsykt bra taler på ungdomsmøtet også :D

Glad i deg!

 
Klokken 11:53 p.m. , Blogger tarja sa ...

Je! e du back som blogger?

 
Klokken 3:51 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Im tryin!

 
Klokken 10:33 a.m. , Blogger tarja sa ...

komman då, Hansi! du klare å pressa ud en liiten blogg, vel?

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden