tirsdag, april 18, 2006

Livet smilte godt idag!!

Det var nesten som om dagen i dag var litt magisk. Det hele begynte me en dobbel kjøretime rundt om i Sandnes. Kjørelæreren min er en litt spessiell fyr, du vet liksom ikke helt hvor du har han. Noen ganger har du han i din hule hånd, andre ganger er vi nesten ikke på bølgelengde. Men idag var kjemien der, og kjøringen gikk egentlig utrolig greit.

Etter 90 høykonsentrerte minutter reiste Petter og jeg til Trafikkstasjonen på Forus for å ta teoriprøven. Spørsmålet var om vi var klar for en teoriprøve, eller om vi kom til å bli gjengangere på Forus og forbli god butikk for vegvesenet. (god butikk er vi vel uansett )...
Men vi bestod!!! En utrolig skjelvende følelse fra da datamaskinen begynte å telle opp antall riktige eller gale svar til at det plutselig dukket opp en vannvittig "etterlengtet" tommel som pekte opp mot himmelen!! :D Jess, teorien er unnagjort!

Alle gode ting er tre, så defor kommer det en til. Senere på kvelden var jeg med jr 2 og spilte kamp mot SIF på frimerket. Vi vant etter en kamp bestående av det meste; godt spill, tabber, harde taklinger og noen litt slakke, samhold i laget, diamantformasjonen til "Comeback Karsten" og en solid dommer. Resultatet ble 3-2 seier og dumle -slikkepinner til alle etter kampen.... =)

Det var utrolig kjekt å spille med jr 2 og jeg er stolt av spillerne. Trekker frem Thomas og Vidar som ganske gode eksempler. =)


Jeje, det var min dag. Føler at humøret har vært på topp idag og det gir meg en enda bedre følelse inni meg. :D..

takk for idag! :P

7 Kommentarer:

Klokken 11:04 a.m. , Blogger Catti sa ...

GRATTIS!!!!

 
Klokken 11:10 a.m. , Blogger Catti sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
Klokken 11:13 a.m. , Blogger Catti sa ...

Ang link så prøvde eg å senda deg det du skal lime inn i templates, men då blei det bare en link. Men spør någen på msn hvis du har. Så sende di deg det du ska lima inn...

 
Klokken 4:11 p.m. , Blogger Leiv Magnus sa ...

Halla Hansi. Høres ut som om livet smiler til deg, og det er bra. Lykke til videre og hils Oddbjørn. Preikes.

 
Klokken 5:36 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Catti: takker å bokker!.. ska nok klara det ;)..
***seffølgelig har eg msn :P

Gunther: takk takk, ska hilsa Oddbjørn ja! Ska gi an en link te siå di ;-)

Talast

 
Klokken 12:21 a.m. , Blogger Thomas sa ...

Sjefs Hansi! Kjekt å spela med deg og!! =)

 
Klokken 7:53 p.m. , Blogger anjaaen=) sa ...

weee gralla vennen:D *stolte av dg*!!! hihi kosi

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden