torsdag, mai 10, 2007

Russtimes


Foto: RA
Slapp av! Jeg har nok verken tenkt å bite deg i leggen, stjele matpakka eller hive mel på deg og dynke deg i ketchup og egg. For det første tåler tennene mine ikke et bitt i leggen din, da må jeg bite på siden og det kan være vel anstrengende. For det andre så vet jeg hvor utrolig drit det er å miste matpakka, mat for life!! For det tredje liker jeg kokte egg og ketchup (uten sukker selvfølgelig) veldig godt, og nekter å misbruke disse deilige råvarene.

Jaja. jeg er nok ikke den mest aktive knutinnhenteren på skolen. Men seks kinderegg har jeg spist, og angrer bittert, under pulten har jeg sittet i 45min, og resultatet ble vond nakke og rygg. Uff for ei syting, men jeg deler med stor glede ut russekort til deg for å kompensere!

Hurra for at det snart er 17.mai!

16 Kommentarer:

Klokken 1:02 p.m. , Blogger Kirsten N. Namskau sa ...

Hvorfor er det alltid Russen's mål å oppføre seg værre enn forige år's kull av ny-utdannede pøbler. For det er jo det dere signaliserer at dere er, ved den oppførselen dere fremviser.

 
Klokken 5:36 p.m. , Blogger Camilla sa ...

Nå e ikkje eg russ i år, men du kirsten n. namskau, nå må ikkje du dømma alle russene likt! for det e virkelig mange av russene som ikkje e sånn!

Eg har nå sjøl blitt beten i leggen twice, men eg sippe ikkje over det eg.. hehe.. komme nok til å bli kidnappa den siste ukå og, iallefall det eg har blitt fortalt.. ups..
Kule russer e dåkke hansi! ta livet me ro! Go 17.mai!

 
Klokken 5:36 p.m. , Blogger rfvew sa ...

Skulle ønske all russ var som deg, Hansi.

 
Klokken 5:21 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Bedre å ver en russ så isje jørr for mye ud av russaknudane, elle ver en russ så gjør ALT for mye!

*Bør spara et russakort t mg Hansi ;]

 
Klokken 5:22 p.m. , Blogger Karen sa ...

eg e enige håkon:) det e så fint atte.

 
Klokken 1:16 p.m. , Blogger Hanne sa ...

Russ e kult! ;)

 
Klokken 12:25 a.m. , Blogger Catti sa ...

hey!
kan ikkje du samle inn russekort fra krik-gjengen og sende det til meg?? PLIIIIIIIS. har så lyst å ha av dåkke.
Adressen er: PB 478 Sentrum, 0105 OSLO

 
Klokken 3:32 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

hei Hans. så at du hadde hatt noe tull med Mr. music. bare lurt på om de har plaget deg noe i etterkant av at du sendte de brev? du husker ikke adressen du sendte det til?

hilsen en annen lettlurt!

 
Klokken 4:08 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Takk for kommentarer! Eg e gla eg e ferdig:)

Catti: Eg ska prøva!

Anonym: Hehe, nja. Eg fekk nettopp en purreregning, men eg betale ikkje. De har ingen skriftlig avtale som eg har signert, og de har derfor ikkje nogen rettigheter så seie at eg må betala etter norsk lov.

Mr. Music, Box 12113, S-402 42 Gøteborg (Sverige)

Kem e du forresten?

 
Klokken 1:10 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

takk for svar. er i ei jente fra drammen.
lenge siden du sendte brev til de?

Åse

 
Klokken 2:42 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Eg sendte i mars. Kossen ser din sak ut? Har du blitt medlem uten å ønska d?

Eg glede meg te eg for fyste gong ska brenna ein regning:)

 
Klokken 5:36 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

jeg har akkurat samme sak som deg. de sa at jeg fikk en cd og en liten gave gratis. jeg spurte om medlemskap som deg og da sa de at du ikke ble medlem om du ikke ville,men at jeg måtte betale 49kr for porto siden gaven skulle sendes fra sverige. fikk først et brev der det sto at de ønsket meg velkommen som medlem og så gikk det vel 14 dager før jeg fikk gaven. betalte du de 49kr?

 
Klokken 10:54 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

ja, eg gjorde d. Men nå gidde eg ikkje mer. Har du fått mange cder?

 
Klokken 11:49 a.m. , Anonymous Anonym sa ...

har ikke fått noen fler enda,men kommer ikke til å betale for det om de sender noe mer.

 
Klokken 5:47 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Bra og lykke til;)

 
Klokken 6:04 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

takk og lykke til selv :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden