tirsdag, januar 02, 2007

EXPLORE EXPLORE EXPLORE

Plutselig var nyttårsfeiringa på Lillehammer over, så alt for fort! Og jeg tror jeg har 1339 andre ungdommer bak nakken min som mener akkurat det samme. For min del syns jeg, etter stjernehøye forventninger, at leiren startet litt tamt. Noe som sier mest om mine forventninger og desto mindre om leiren. Men etter hvert tok Explore så til de grader helt, helt, helt av!!
Et todelt beskrivende ord er nok:

HIMMELSK FANTASTISK

Godt nyttår fra meg til deg!

17 Kommentarer:

Klokken 9:48 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

så bra dåkke hadde en fin tur! hadde skam lyst å verme sjøl, men det e alltids neste explore!

Godt nyttår!

 
Klokken 2:47 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Første talen var kjedelig, funka greit for folk som er litt inne i kristendom og stuff, men for folk som ikke er det funket det nok dårligere. Selvfølgelig, det er individuelt, og av den grunn sovna jeg:P Og helt ærlig, det vra langdrykt.

Etter det tok det seg kraftig opp! Og resten av leiren var utrolig digg! =D

Jeg tror forresten at jeg er bortskjemt når det gjelder møtestandard, så for alt jeg veit, så var nok talen over normal. Taleren virka i hvert fall som en utrolig bra fyr, og hadde veldig bra poeng, det var bare det mellom poenga som ikke var så bra, hehe.

Takk til alle som bidro med å være på leiren og skape en fantastisk stemning!

 
Klokken 4:26 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

SÅ ENIG HANSI!!!

Explore in my heart <3

 
Klokken 9:26 p.m. , Blogger Kristine sa ...

explore va konge!!! enige i alt dokke seie om at det starta tamt å tok seg opp. bare drid eg ikkje va der på nyttårsaftå..

jaja, koselig å snakka med deg på bussen iallfall :)

 
Klokken 11:01 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Takk for kongekonge leir. :)
Du e sjeefs, Hansulf!

 
Klokken 4:17 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Camilla: Ja, sant! Heldigvis:)

Sindre: Du e bortskjemt du!;)

Nina: yeah:)

Nils: hehe, jaha? Off, hordalendinger ass:)d va litt for mange av dokke..

Kristine: Koselig å snakka me deg og:) Kor du blei av på nyttårsaften då?

Birthe: EG E KLAR FOR NY SNØBALLKRIG!!

Simon: :) Du e konge Borgni!! Såg et fint morgenfjes av deg på smoothtown :)

 
Klokken 2:20 a.m. , Blogger Kristine sa ...

reiste hjem for å feira nyttår på fredheim :) litt stress, men d va verdt d!

 
Klokken 2:54 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Nils: hehe, jasså. Bare kom, me frykte ingenting:)

 
Klokken 7:03 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

ja.. takk for explore folkens..
d va konge.. både lovsang og taler blei bere dag for dag. men d va ubeskriveligt fantastisk..

 
Klokken 4:13 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Så bra at dåkke hadde det kjekt på explore!

Godt Nyttår:)

 
Klokken 11:12 p.m. , Blogger Bjarte sa ...

Godt nyttår Hansi! å til lykke me nyttårs klippen:P

 
Klokken 1:56 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

SnøBall Krig i RØldal når me reise me Lederane..:D
=)=)!!

 
Klokken 10:04 a.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Kjetil:Jepp! Takk for ei flott nyttårsfeiring.
Silje Iren: Godt nyttår te deg og!
Bjarte: Takker så meget!
Birthe:SEFF!! Bare me komme med så..

 
Klokken 7:45 p.m. , Blogger Karoline sa ...

eg ska SÅ på explore på nyttår..

 
Klokken 4:34 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Bare t å melda seg på m en gong..:D
wii!! Tippe eg får d GRATIS<3 KRIKGand.. vis eg isje tolka mailen feil..xd
hehe.. Litt skoffa her alså..
Ser du isje har lagt meg t på BloggListå dij!!
=O
=)

 
Klokken 10:31 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

xd faktisk..:D Hehe..
på msn og sånt så bler d smilefjes m sånn kryss aue...XD

 
Klokken 9:31 a.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Karoline: Såå bra da!!

Birthe: Takk for opplysningen!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden