torsdag, juni 01, 2006

REKLAME - REKLAME - REKLAME

Visste du kanskje at www.hanskongeligeurstad.blogspot.com tar seg av reklame oppdrag også, ikke jeg heller. Men, det er lov å prøve!
Dagens post blir litt utenom det vanlige, men jeg tror ann blir kreativ og bra. I denne posten tar jeg turen inn i reklamebransjen!

For noen uker siden så lovde jeg Ingve (kompis, bonde og "aggressiv" krokketspiller) å reklamere litt for broren. Hans navn er forresten Arne Reime, som det står på bildet. Kjenner du noen bønder eller har du en litt stoor plen som trenger trimming. Ta kontakt!!

=)

10 Kommentarer:

Klokken 8:18 p.m. , Blogger Catti sa ...

Vente på et innlegg om KRIK eg...

 
Klokken 8:57 p.m. , Blogger Sindre sa ...

Jess, det bør komme snart, glede meg =D Åsså vente eg på et reklameinnlegg om meg...

 
Klokken 10:06 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

hehe..reklameinnlegget falt visst ikkje heilt i smag..d va jo litt synd då.. menne

ja, d e sant det!, ska laga et innlegg om Krik snart...-->mange!..

Sindre: Ja, d kan eg vel fiksa, menne trudde du ikkje trengte reklame!:p..Kossen vil du ha reklamen då?

 
Klokken 10:15 p.m. , Blogger Sindre sa ...

Hmm, seff trenge eg reklame, nei, du kan selv velge koss det ska ver, hehe

 
Klokken 10:16 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

okai..men då så =D

 
Klokken 11:29 p.m. , Blogger Karen sa ...

reklame for single jenter? Ååååå, hadde ledd av meg sokkane hvis du hadde turt å gjort det asså

 
Klokken 12:50 a.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

hahah..du blir nok nødt te å få deg glatte sokka ;-) Vil Sindre ha reklame, så ska ann få det!

=)

 
Klokken 3:01 p.m. , Blogger Leiv Magnus sa ...

Hvis Sindre skal ha reklame her, så skal søren meg jeg også ha det. Får da være grenser.

 
Klokken 5:55 p.m. , Blogger Thomas sa ...

Hansi e bonde!!!

 
Klokken 8:39 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

gunther: hehe...men Sindre trenge d jo! :P.. menne du jørr vel ikkje d, eller?
thomas: kor tog du dn fra?

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden