onsdag, april 25, 2007

Slik øver man til heldagsprøver!

Foto: Mams

13 Kommentarer:

Klokken 12:10 p.m. , Blogger Silje sa ...

Du såg veldig konsentrert ut ja :) Viktig å slappe av og ;)

Lykke t på heldagen då Hansi! og ha en flott dag videre =)

 
Klokken 4:52 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

hahaha:P Sove du sånn og faktisk? Skills å støtte hodet i søvne!

Gikk heldagen bra?:)

 
Klokken 5:36 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Haha..
Sweeeeet Hansi xD
Kjenne t dn stilen jah :]

 
Klokken 10:32 p.m. , Blogger Karen sa ...

Tenkte eg meg isje det ja:) Kunsten å lesa e å isje ligga då. Men det jo litt søtt då at du faktisk klare å ligga akkurat sånn.

 
Klokken 11:29 p.m. , Blogger Camilla sa ...

haha:P

 
Klokken 5:52 p.m. , Blogger Trine sa ...

du Hans, du Hans!=)

forressen: kan eg få russakårt?(A)

 
Klokken 5:36 p.m. , Blogger rfvew sa ...

Sweet

 
Klokken 11:26 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Silje: Hehe, den lesingå lære eg ingen ting av, men eg gjør det kun for samvittighetens skyld. Men avslappanes e d jaffal:)

Nina: Eg e en rev når det gjelde å sova på sofaen, eg trur mor tog bilde akkurat når eg hadde sovna, fordi eg trur ikkje eg klare å holda den stillingen særli lenge.
Trur det gjekk greit;)

Birthe: hehe, jaja. Eg kan ikkje någe for det:p

Karen: Kunsten å ver i en sofa e å klara å sitta, men eg slide me den i lengden, så då blir det slik. Men eg trur eg fortsette, siden d ser så "søtt" ud:P jess

Camilla: Gratla me dagen!!

Trine: SEFF, vil du ha ett te?

Håkon: Du e sweet;)

 
Klokken 12:20 a.m. , Blogger Sindre sa ...

Hehe, seriøst av deg å øve til heldag Hans:D deilig stilling det der 8)

 
Klokken 4:22 p.m. , Blogger Camilla sa ...

Takk ska du ha hansi! :)

 
Klokken 10:56 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

haha Hansi.
D e såå typisk dg :)
Ein utruligt laxy måte å øva te prøve på :P

 
Klokken 12:35 p.m. , Blogger Catti sa ...

øve en til heldag????????

 
Klokken 3:45 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Catti: D e någe nytt en har fonne på her på Ålgård

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden