mandag, juni 05, 2006

Oi, oi!! Invitasjon faktisk!! =)

Fytti, så tiden renner, på torsdag 8. juni blir jeg myndig! Tiden som barn er forbi og inn i de voksnes rekker, HERE I COME!!!...Neida, heldigvis ikke…

Uansett så tenkte jeg faktisk å ha en liten feiring med litt digg å sånt på kvelden den 8. juni! Det er faktisk nå på torsdag!! Petter; min gode nabo og kompis fylte også 18 år den 23. mai, så vi tar 2 feiringer i en!

Velkommen te åbenthus feiring for Petter og meg (hos meg) den 8. juni fra kl. 8 (20) og utover!! =)

Håbe å ser DEG der!

***Gave trengs ikke, du er en gave i deg selv viss du kommer! Og det mener vi!!

***Adresse i tilfelle noen lurer; et grønt og rødt hus heilt inne i Skogholtet. Var ikke d en god nok forklaring? Eller?
*** Viss du har veldig god tid denne forhåpentligvis fiine dagen, så spiller Ålgård sitt a-lag cup kamp mot MK kl. 18.00! Verd å få med seg!! ;-)

Snakkes =)

10 Kommentarer:

Klokken 12:07 a.m. , Blogger Thomas sa ...

Åpent hus?? Betyr det at eg kan ta med mor, far, søster, bror, mormor, morfar, farmor, farfar, onkel, tante, søskenbarn og andre MEGET viktige familiære avkom??

Men sånn seriøst, så bør eg nok ikkje gå glipp av dette. Eg tar nok turen! =)

 
Klokken 8:42 a.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

hehe.. hadde me hatt et par hus te, så sko de og få komt!..men eg kan jo på en måde ikkje nekta de viss de komme, d e jo åbent hus :P

HÅbe du komme ja! ;-)

 
Klokken 5:02 p.m. , Blogger Catti sa ...

kan eg ta me di gamle på jobben min? di e aldri ute av bokollektivet vårt, så di e heilt sikkert klar for en fest. Særlig hvis det innebære alkohol ;)

 
Klokken 7:25 p.m. , Blogger Leiv Magnus sa ...

Hadde ikke dette vært mellom to viktige eksamener, så hadde jeg kommet jeg og....
:P

 
Klokken 10:33 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

catti: ja, seffølgelig ;-).. her bler d fodlefest ja!

gunther: hehe..skole foran alt, det er jo sant..menne tanken så teller;) me tar feringå en aen gong då! :P
Lykke te på eksamen!

=)

 
Klokken 12:17 p.m. , Blogger Sindre sa ...

Fett Hans, eg glede meg =)

 
Klokken 9:13 a.m. , Blogger Karen sa ...

Kjekt at du ville feira det:D Den e jettego

 
Klokken 7:00 p.m. , Blogger Leiv Magnus sa ...

Jeg så et bilde av en småpen 18-åring i Vårt Land idag ;)

Grattis med dagen Hansi

 
Klokken 1:29 p.m. , Blogger Thomas sa ...

Takk for en meget bra kveld!! =)

 
Klokken 2:56 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

gunther: takk takk =)menne bare "småpen"? hehe..

Thomas: =) sjefs att du kom!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden