torsdag, juli 20, 2006

Countdown to freedom


Egentlig hadde jeg tenkt at posten skulle handle om noe helt annet tull, men jeg klarte rett å slett ikke å la være!
Etter fire uker med god og tro tjeneste på mega, begynner lyset i slutten av tunnelen å skinne som bare det. (Okai, det var en god klisjé det!)Det er nemlig bare 2 dager igjen med jobbing! Det vil si jeg har igjen å si ca 50 ganger ”God morgen”, gjøre omlag 200 kundehilsner ,Si 40 ganger : ”Dessverre det har vi ikke”, og til sammen tilsvarer det 13,5 timer med jobb.
Og det betyr: Neste lørdag kl. 14.00.01 starter ferien på skikkelig! Det skal bli hardt deilig å slippe og føle at det er sent på kvelden klokka 3 på dagen.. jabbadabbaduuu! :D

Hva er så planene for gutten langt inne i skogholtet?

23-30. juli Danacup (Hjørring)

Etter en og en halv uke med oppkjøring på artfield på Solås, skal uka skal tilbringes i det gode selskab i Danmark samtidig som fotballen også bør rulle den rette veien, forhåpentligvis.. Dette blir utrolig gang og jeg ser fram til noen spenningsfylte og deilige dager i Hjørring.

31.juli – 6.agust Ljosland (famileferie)

Familien må selvfølgelig også prioriteres av og til, så derfor reiser vi til bestemor (populært kalt Gomor) og til søskenbarn, tante og onkel. Det lille stedet Ljosland ligger omtrent 2 timer nord for Kristiansand, så vet du omtrent hvor det er! Her blir det sannsynligvis mye fritid til både fisking, bading, kanskje fjelltur til Vindhomman og andre familiære aktiviteter…Forresten må jeg jo si at Ljosland er en ganske idyllisk plass..

08. august – 13.august ARENA

Er det noe som har holdt oppe motivasjonen på kjedelige dager på jobb, så er det nettopp nedtellingen til ARENA! Dette blir første gangen for min del!
Etter å ha ligget i intensiv frisbee trening den siste uka (forhåpentligvis), er jeg endelig klar for å prøve ut mine ferdigheter! Nja, det spørs jo i det hele tatt om jeg har opparbeidet meg noen ferdigheter i det hele tatt da.. Men frisbee blir digg!! Ellers ser jeg fram til en kanoon leir med fint vær, Jesus, venner, telt, mat og alt det andre som måtte komme :D Har jeg glemt noe vesentlig forresten? Forventningene er vertfall på plass :).. Utrolig kuult at så mange skal nedover til Dvergsnestangen, og jeg vet meget godt at det ikke bare er jeg som gleder meg syykt:)


18. august - 20. august - Kick off fest for Krik ledere i Rogaland!!!!
Tittelen forteller egentlig det meste! Stedet er ijallefall Evje, som forresten ligger sør for Ljosland. Fantastisk!
Dette kommer også til å bli et høydepunkt denne sommeren. Masse aktiviteter og møter ;) Gleder meg masse!


Sånn ellers da?..
Hmm.. Jeg håper selvfølgelig, og regner med at skjer flere finurlige opplevelser i sommer enn det som er nevnt her, alt er heldigvis ikke planlagt :)
Hva er livet uten en aktiv og sprudlende sommer?



Spenn fast, nå begynner det… så ganske snart! :D


Fortsatt ønskes alle en utrolig bra sommer !!
:)

13 Kommentarer:

Klokken 1:20 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Høres ut som du har en kanonbra sommer i vente! Det må være deilig å vite at du er ferdig med jobbingen for denne gang =)

Ha en fortsatt fin sommer:)

 
Klokken 1:31 p.m. , Blogger Sindre sa ...

DU har GLEMT EVJETUREN!! :P Men ellers ser det ut som du får det bra! =)

 
Klokken 3:22 p.m. , Blogger Catti sa ...

ska du ikkje til Evje?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Skuff!

 
Klokken 3:59 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Oi, her skjedde d en stor glipp! :S...

Men nå ska alt ver på stell :)

 
Klokken 12:34 p.m. , Blogger Karen sa ...

Jaa, nå e du vel ferdige på jobben og du:D Hørtes ut som ein fine feri, og det bler utruli konge på ARENA asså! Forresten, eg visste isje at du sko reisa 31.juli! Du får jammen KOSA deg, og isje drikk for møje brus..:P

 
Klokken 2:25 p.m. , Blogger Unknown sa ...

Hørres ud så sommeren din komme t å bli evigt digg:D Å ganske greit å ver ferdige me jobb for denne gong:D

Åså glede meg jo osse någe enoooormt t ARENA:D D bler så sykt gang=)=)=) Kos deg masse i Danmmark :)

 
Klokken 8:43 p.m. , Blogger anjaaen=) sa ...

oss då?!?!?! har du glemt oss heilt ud? du kan ikkje bare reisa vekk heile ferien, for du ska nemmli verme oss på teltur!!!:(
men jaja du får vel kosa deg ford, mn du e nødt t å ver hjemma sånn at me kan finna på någe gøy før eg reise ijenn:( kleeeem

 
Klokken 11:12 a.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Karen: brus må me ha:)
Ingvild: Arena bler diggidigg ja!..eg koste meg forresten veeldigt i danmark :p
Anja: Klart me ska finna på någe!!:)

 
Klokken 3:06 a.m. , Blogger Thomas sa ...

Til tross for at du ikke klarte å føre Ålgård til 1 plass i Danacup, skal jeg fortsatt være kompisen din. Du er jo litt kul.

Dessuten førte du jo meg til jobb på mega!! yeah!

Må finne på noe moro en dag. Ser :)

 
Klokken 1:03 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

hehe, ska innrømma at d va litt dårlig...
sjøl "de beste" kan jo jørr feil:P

 
Klokken 8:04 a.m. , Blogger Catti sa ...

JA, koss var Arena??

 
Klokken 10:44 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

savne arena ska eg sei deg! Det va koonge!:D

 
Klokken 11:11 a.m. , Anonymous Anonym sa ...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. San marcos golf & conference center tigerlily philipinnes webcam tramadol off shore tramodol woddycrrek&aposs magic allegra financial advisor Alcohol on clomid Broadband cabling report Diminished libido lexapro Bfg geforce 6800 oc graphic card Calvin klein ck 1021 eyewear

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden