lørdag, juli 01, 2006

En herlig start

Som noen kanskje vet er jeg for tiden hardtarbeidende sommervikar på mega. Hver morgen rundt ti på sju bærer det på sykkelsetet nedover veien. Javel, skal ikke legge skjul på at jeg noen ganger snylter litt plass i bilen til naboen …eller punkterer.. slik at jeg må gå...Men hver morgen jeg sykler, så fyrer jeg opp mp3en som har blitt en god venn på veldig tidlige morgener, og første sang er alltid Prince of peace. De fleste kjenner helt sikkert denne fantastiske sangen, men jeg tenker at den fortjener hardt litt oppmerksomhet til :) En utrolig herlig start på dagen, selv om det er syykt tidlig!


Michael W Smith - Prince Of Peace (You are holy)
You are mighty (You aremighty)
You are worthy (You are worthy)
Worthy ofpraise (Worthy of praise)
I will follow (I willfollow)
I will listen (I will listen)
I will love You(I will love you)
All of my days (All of my days)
I will sing to (You are Lord of Lords)
And worship (Youare King of kings)
The King who (You are mighty God)
Is worthy (Lord of everything)
I will love and(You're Emannuel)
Adore You (You're the Great Iam)
And I will bow down (You're my Prince of peace)
before You (Who is the Lamb)
I will sing to (You'remy living God)
And worship (You're my saving grace)
The King who (You will reign forever)
Is worthy (You areancient of days)
I will love and (You are alpha, omega)
Adore You (beginning and end)
And I will bow down(You're my Savior, Messiah)
Before You (Redeemer andfriend)
You're my Prince of Peace
And I will livemy life for You
(2x)

Fortsatt GOD SOMMER!

7 Kommentarer:

Klokken 3:31 a.m. , Blogger Thomas sa ...

Det er ofte godt å starte en dag med en sang. Jeg kjenner godt til det.

Stå på med jobbingen og få deg fri til helga!! =)

 
Klokken 12:47 p.m. , Blogger Unknown sa ...

E digg me lovsang på MP3'en tiligt på morningen:D Å Prince of peace e ein kongesang, sjøl om eg har hørt an eeevigt mange gonge:P

Å du jobbe for møje! Få deg fri t helgå,sånn at du kan reisa på SG! D fortjene du itte å ha jobd så møje ;)

 
Klokken 4:21 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Thomas: Tippe at eg fekk fri lørdag så komme!! :D..så då blir d skjærgårds eller? ;)

Ingvild: d e jo då ann begynne å bli goe:P..

litt jobb må d bli... menne fri fekk eg ja:D God tur te barcelona ¨forresten!!

=)

 
Klokken 11:26 a.m. , Blogger Siri sa ...

I love that song!

 
Klokken 7:36 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

This is very interesting site... Blackberry + suit botox treatment nefore and after graphics plotters Liposuction recuperation stomach time Incorporate cash Fiat panda shock absorber Skin+care

 
Klokken 3:36 a.m. , Anonymous Anonym sa ...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »

 
Klokken 8:18 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

best regards, nice info zoloft nebenwirkungen off zoloft Buy now tramadol Honda crv invoice price Build muscle body bulding Gameshark broadband enabled codes for kingdom hearts 2 twain interface digital cameras Kids wet pants Surveillance cameras in the Welbutrin and zoloft together Clomid and depression Paxil facts

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden