fredag, juni 09, 2006

Stille etter stormen:P

Ville bare si tuuuusen mange takk til dere som kom til ”åbenthusfeiringå” til Petter og meg i går!! Uten dere så hadde de ikke blitt noe, så enkelt er det..:p Håper dere koste dere like mye som jeg gjor! Såe, nok en gang…;


TAKK!!! =)

Noen bilder fra den harde kjernen på terassen i 1-2 tiden... De ville aldri hjem...:p














Torri; Kveldens ivrigste bussjofør!!











Rett og slett koselig!












Men, hva skjedde?

Fra Hittegodsavdelinga i Skogholtet:
-->Savner du noe? --->

***Uavhentede artikler vil bli solgt eller kastet til Figgen for spottpris!
;-)


=)

9 Kommentarer:

Klokken 3:58 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Hahah, sjefsbilder!:P
D va kjeeempekjekt i går! Du e så råe Hansi! Digge deg:D Tusen takk for at eg fekk komma!
Både Cathrine og meg storkoste oss!
Gla i deg:)

 
Klokken 2:01 a.m. , Blogger Sindre sa ...

jess, va utrolig fede fest, eg hadde det veldig kjekt =D

 
Klokken 2:28 a.m. , Blogger Thomas sa ...

Det var en utrolig bra dag!!!
Den capsen på bildet e dåkkas. Fant den blant dåkkas klær ;)

 
Klokken 2:20 p.m. , Blogger Siri sa ...

Takk for invitasjonen Hansi!Eg koste meg kjempe mye:) Du e en konge gutt!
Klem

 
Klokken 2:36 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

super duper bra at dokke koste dokk! =D

Thomas: takk for opplysningå, syns ann ligna litt på håvard sin :P

Gla i dokke alle!

=)

 
Klokken 4:53 p.m. , Blogger anjaaen=) sa ...

eg åg hadde det kjempe kjekt den lilla stonnå eg va der.... døds kjibt at eg ikkje konne ver lenger, men men kult va det ford;) gla i dg vettu:p siden eg sikkert bare har sagt d sånn en million gange før men uansett:)

 
Klokken 1:00 a.m. , Blogger Karen sa ...

Utroligt kjekt å ver der på 18 årsdagen din og Petters! Me burde feira kver dag sånn asså. Du e ein diggbar fyr Hansi, gla i deg!!

 
Klokken 8:03 p.m. , Blogger Unknown sa ...

hehe, vett eg komme me denne kommentaren litt seint jerna, men d va utrolig kult hos deg:D Å skamgode mad!!! Du rule Hansi:) Glae i deg=)

 
Klokken 1:25 a.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

hehe, kjekt å hørra! Utruligt glae i dokke og! sjøl om någen av dokke va litt seine me å kommentera:p jørr ingenting! Dokke e kanoonkule, d må dokke vida! ;-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden