onsdag, august 16, 2006

ARENA 2006 - Nye bilder!


Augustdagene på Arena ble definitivt sommerens store høydepunkt. Forventningene jeg hadde ble mer enn oppfylte!:)

Hva har jeg opplevd og lært?

-En fantastisk uke med Jesus!
-En fantastisk uke med venner og nye folk!
-Mye bra lovsang, herligt!
-Mange fantastiske kveldsmøter, der det siste kveldsmøtet absolutt må nevnes! Fantastisk:D
-Kjekke stunder i partyteltet
-Å bli utrolig gira på frisbee
-Å bli mer og mer gira på KRIK
-Å tilbringe 7 timer i Kristiansand på en søndags ettermiddag kveld. LETT! Tja..
-At jegerbrødet smaker bedre hjemme!
-At gresset på teltplassen ikke oppfylte den gyllne mykhetsgraden
-At liggeunderlaget skal uansett ha plass i sekken på neste leir!
-At jeg uansett skal på Arena 2007, det nærme seg :p

Takk for en suuper leir folkens!!
:D

Dere kan få lov til å kommentere bildene selv ;)

16 Kommentarer:

Klokken 1:03 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Arena va digg ja!!! Glede mg t neste år!!

 
Klokken 3:25 p.m. , Blogger Catti sa ...

KONGE Å LESA!
eg blir så gira av å lese sånne vitnesbyrd!

Håpe resten av gjengen og legge ut innlegg om Arena

 
Klokken 4:13 p.m. , Blogger Thomas sa ...

Jepp, Arena var utrolig bra. Kanonkjekt at det var så mange Ålgårdsfolk der. Bare vent til neste år. Då e me 50 stk fra Ålgård, eller ka? ;)

 
Klokken 3:30 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Arena va sjefs..! D va kjempe kjekt å treffa så mye nye folk!
Skikkelig kjekt å bli kjent me deg!

 
Klokken 1:10 a.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Trine: Godt at et år går fort:p..

Catti: kjekt:)

Thomas: Me e lett 50 stk :D

Silje Iren: Utrolig kjekt å bli kjent me deg og!!

 
Klokken 8:43 p.m. , Blogger Siri sa ...

Digg å ver på Arena me deg Hansemann!Arena i år va så sinnsykt bra!Glede meg t neste år:D

 
Klokken 11:52 a.m. , Blogger Catti sa ...

eg og glede meg til neste år!!!!!!!!!!
frisbee er kult! kjekke bilder, legg gjerne ut flerre

 
Klokken 7:15 p.m. , Blogger anjaaen=) sa ...

det e godt du koste deg då:)
men du må veda d at me savna deg her heima:(
såe me må finna på någe en dag;)
koooos

 
Klokken 3:22 p.m. , Blogger Fartein sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
Klokken 3:23 p.m. , Blogger Fartein sa ...

arena va magisk!! utroligt kjekt at andre åg følte det sånn:)

 
Klokken 5:08 p.m. , Blogger Karen sa ...

Koonge bilder ja:) Det va kjekt på arena ass.. isje lenge igjen te neste neei.. får leva på det ei goe stund nå ja:D

 
Klokken 1:59 p.m. , Blogger Catti sa ...

AH. KULE BILDER!

 
Klokken 11:58 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

verden blir mindre og mindre....

 
Klokken 4:46 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Takk for alle kommentara folkens:D

D e ikkje tull Tonje!! Kjekt at du har fonne bloggen min :)

 
Klokken 2:17 a.m. , Blogger sunshine sa ...

ÅÅÅÅHHH!!! Eg og vil på Arena :( Savna d sykt!!! Men eg e tebage igjen neste år :D (forresten, bare å legga ud meir bilde ;) )

 
Klokken 3:34 a.m. , Blogger Nancy sa ...

Nice bilder, å gudd tekst!!!

Neste år e d min tur te å reisa!! =D

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden