søndag, september 24, 2006

Glimt fra MENIGHETSCUPEN 2006

-Sosial og svimlende busstur
-Masse kjekke folk
-Fotball fra måren til kveld, digg eller hva?
-Menzen Wreck imponerte
-Gaslight skuffa litt, men viser fremgang
-Vafleer!!
-Frisbeen min
-Oddernes Menighetshus - med innslag av karismatiske møter. Fiint!
-Dolly, 7 sykker er definitivt for lite, eller hvaa Buland?
-Domkirka, fiint!
-Tyveri, noen tar og noen "gir"

-Trøtte annsikter
-Hjemme igjen

Ei kjekk helg!






Fartein leker ikke muskler, han er!










Feil bruksområde Trine! Buland schøø!










Rørende vakkert eller hva? Hvor er støtteapparatet mon tro?


***Beklager at det tok såpass lang tid før det ble lagt ut, men Ting Tar Tid :)

12 Kommentarer:

Klokken 1:58 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Såg veldig kjekt ut på Menighetscupen! Kjekt å høra at du koste deg og! :)

 
Klokken 2:27 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

fantastisk helg, minne for livet.... ke sko me gjort uten menighetscupen??

 
Klokken 2:45 p.m. , Blogger Fartein sa ...

rektigt. han er!!!!

 
Klokken 4:04 p.m. , Blogger Karen sa ...

Jajaja:D Det va utrolig kjekt asså! fyste gong på menighetscup, kofor har eg isje vert det før! Menzen Wreck e bare beest, men ke kan me sei om støtteapparatet? erhm, joa, funka jo fint det forsåvidt..

Bare en mobil fattigere, som sagt, nogen tar og e veldi dumme folk asså. Eg og siri har tenkt å banka di opp og sånt. Det går nok bra.

Fine bilder og, og det gjorde meg gla å se at lagbilde kom ut:)

 
Klokken 5:28 p.m. , Blogger Siri sa ...

D lagbilde på slutten der varma hjertet mitt!Menzen wreck 4 evah!
Haha..menighetscupen va digg!

Hadde eg vært tyv hadde eg tenkt meg godt om før eg hadde stjåle Siri og Karen sine mobiltelefoner, den ska de få angra når meg og deg kneble de!Hoho:D

 
Klokken 10:19 p.m. , Blogger Sindre sa ...

når ble fartein muskler, ser jo ikkje ut som han engang har litt muskler på det bildet!

 
Klokken 4:00 p.m. , Blogger Karoline sa ...

MENZEN WRECK 4 EVIG Å ALLTID;)
Menighetscupen va sjefs:D

 
Klokken 4:09 p.m. , Blogger Thomas sa ...

menighetscupen.... mmmmmmmmmmmm =)

 
Klokken 9:50 p.m. , Blogger Simon sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
Klokken 9:50 p.m. , Blogger Simon sa ...

Menighetscupen va stas! :) Bollebra tur, rett og slett.

Neste år stille Sandnes me elitelaget! Planleggingå e allerede i gang, for koss me ska få gjennomført solid Nordlie-effekt, diamant på midten og tempo i ballen sånn at me kan grusa all eventuell motstand av ålgårdsk art. Det vil sei, egentligt sama kor goe elle dårlige me e, bare me slår ålgård! :)

 
Klokken 10:30 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Nina: :)Du må verme neste gong!

Magnus: Hmm, d vett eg ikkje! Men någe hadde liksom mangla i livet!

Fartein: Så sant, så sant!

Karen: funka fiint forsåvidt? Her e me takknemlige ja:P

Ja, bank de! For d klare dokk, hehe:)

Siri:Du har delt broderlig me deg i Kristiansand du :) Ikkje verst

Sindre: Misunnelse, alle kan ikke være like full av styrke

Thomas: MM :)

Karoline: Ingenting varer evig, men ellers e eg enig:)

Simon: Dette hørres interessant ut,sjøl om d ska mer en effekter å diamantformasjon for å senka Ålgård! Men lykke te ;)

 
Klokken 7:00 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

hørres kult ut..

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden