mandag, oktober 30, 2006

Du kommer vel?

11 Kommentarer:

Klokken 6:56 p.m. , Blogger Emo sa ...

seffern;)

 
Klokken 9:19 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

spørs.. :P

 
Klokken 10:57 p.m. , Blogger Håkon sa ...

Hummhumm, ka dette her går ut på, då? : )

 
Klokken 11:24 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Beklager å måtte skuffe deg Hansi. Men jeg kommer nok ikke. :(

 
Klokken 11:49 p.m. , Blogger Simon sa ...

Natürlich!

 
Klokken 6:38 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

ååå, eg glede meg jammen t ungdomsugå nå:D
bra någen reklamere litt, hansi:P

 
Klokken 10:19 p.m. , Blogger Thomas sa ...

Sååå Klar!

 
Klokken 12:22 p.m. , Blogger Hans Kristian sa ...

Magnus: Seff seff, deg hadde eg regnt me!
Nina: Ta turen!
Håkon:Konge at du kom!!
Gunther: Godkjent under tvil;P
Simon: Sånn ska d ver!
Anne: :)
Thomas: Braa! Du hadde roen på Lean on me ass :)

 
Klokken 12:35 a.m. , Blogger Thomas sa ...

Lean on me, Hansi ;)
Forundra meg at eg ble så usikker på verset. Har jo sikkert hørt deg og Buland synge den sangen 32 ganger.

 
Klokken 12:35 a.m. , Blogger Thomas sa ...

lol

 
Klokken 12:36 a.m. , Blogger Thomas sa ...

hmm, jaja. Jeg er trøtt. God natt. Bra kompis du, Hansi! :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden